Temat Czy da się tu zamontować bidet?

Więcej
2021/03/29 12:38 #1 przez
Cześć wszystkim!
Jestem totalnie zielona jeśli chodzi o hydraulikę, dlatego chciałam poprosić o radę. Dostaliśmy od dewelopera rysunki dot. instalacji. Zastanawiamy się czy możliwe będzie zamontowanie w tym mieszkaniu bidetu? 
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2021/03/29 16:55 #2 przez
Użytkownik odpowiedział w temacie Czy da się tu zamontować bidet?
WITAM Jest możliwe , byłby po prawej stronie umywalki z,pod warunkiem postawienia przed ścianki lub jego zamocowaniu na dedykowanym stelażu - jest najdogodniejsze miejsce , bez większych przeróbek BIK

BIK

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2021/03/29 22:09 #3 przez
Użytkownik odpowiedział w temacie Czy da się tu zamontować bidet?
Bez przeróbek wody i kanalizacji się nie obejdzie.
1wejsja jak Jacek pisze to okolice umywalki.
2wersja to ściana na przeciwko. Ale raz trzeba doprowadzić ciepłą wodę, a dwa przy montażu zabudowy - stelaży, rozprowadzić kanalizację.
W tym przypadku jeżeli jest ogrzewanie podłogowe może być skomplikowane doprowadzenie CWu. Choć finalnie umiejscowienie WC i bidetu na jednej ścianie/ zabudowie poprawia estetykę jak i komfort użytkowania.
Tobo 

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2021/03/29 22:41 - 2021/03/29 22:44 #4 przez
Użytkownik odpowiedział w temacie Czy da się tu zamontować bidet?
TOBO masz rację , po ścianie nośnej puścić ciepłą wodę i będzie WC obok bidetu , a pralkę przerzucić na drugą stronę , wpakować podwójny stelaż wc i bidetu , idzie to zrobić , tak czy inaczej trochę przeróbek będzie ,ale warto , zastanawia mnie tylko to fi 75 na kanalizacji i na rysunku nie ma oznaczeń instalacji  ogrzewczej  BIK

BIK
Ostatnia2021/03/29 22:44 edycja: od.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2021/03/30 00:05 #5 przez