Temat Wycena

Więcej
2019/01/30 19:05 #1 przez
Wycena was created by
Witam. Jestem dosyć młodym hydraulikiem z 3 letnim doświadczeniem i zaczynam swoją pierwszą budowę. Mam pytanie jak ją wycenić, sama robocizne. Będę wykonywał instalacje wodno-kanalizacyjną a następnie podłogowka w całym parterowym domu. Chciałbym liczyć od godziny i kompletnie nie wiem ile wołać. Okolice Rzeszowa

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/01/31 14:17 #2 przez
Użytkownik odpowiedział w temacie Wycena
Witam.
To zależy ile chcesz zarabiać . Najlepiej zacznij od określenia ile Ci to zajmie czasu. Oprzyj się na średniej krajowej ,podatku, ZUSie, kosztach narzędzi i transportu . Doliczyć też powinieneś proporcjonalnie urlop. Czyli na szybko 3500+ 700+1300+ 400+1000+500=7400:176h=42 pln/h I to jest absolutne minimum dla Fachowca.
Pozdrawiam Bogdan

Bogdan

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2019/03/02 00:30 #3 przez
Użytkownik odpowiedział w temacie Wycena

boguslaw_plonski napisał: Witam.
To zależy ile chcesz zarabiać . Najlepiej zacznij od określenia ile Ci to zajmie czasu. Oprzyj się na średniej krajowej ,podatku, ZUSie, kosztach narzędzi i transportu . Doliczyć też powinieneś proporcjonalnie urlop. Czyli na szybko 3500+ 700+1300+ 400+1000+500=7400:176h=42 pln/h I to jest absolutne minimum dla Fachowca.
Pozdrawiam Bogdan


Bogdan - masz rację, to min. , skrupulatne wyliczenia to podstawa :-)
Ja na chwilę obecną przyjmuję min. 55 zł/ rh, oczywiście zależy od klienta,regionu i zleconej pracy.
Koledzy mamy hossę na rynku - trzeba czerpać pełnymi garściami - ale pamiętajcie że "skalpowanie klientów" za wszelką cenę jest na krótką metę. Każdy z nas musi przeanalizować ile można wyciągnąć ale tak aby nie stracić przyszłego potencjalnego klienta.