Temat Czy taka wycena za demontaż i montaż nowej kabiny prysznicowej jest słuszna?

Więcej
2024/03/05 18:04 #1 przez
Dzień dobry. Okazało się, że zalewam sąsiada obok. Przyjechał hydraulik, trochę poszperał i okazało się, że sylikon odstaje, są dziury itp itd. Powiedział, że jak najbardziej może usunąć stary sylikon i dać nowy, ale to będzie rozwiązanie na max 2-3 miesiące i problem powróci. Zasugerował pełny demontaż i montaż kabiny wraz z brodzikiem na nowo. Jest to zwyczajna kabina półokrągła. Wycenił robociznę na 2 tysiące (demontaż + montaż) + około 200-300 zł za sylikon, piankę i przełącza. Czy według was jest to sprawiedliwa cena? Mieszkam w Warszawie. Nie znam się totalnie na hydraulice i pracach wykończeniowych, i chciałbym się dowiedzieć czy jest to normalna cena, czy powinienem zasięgnąć porady od innego hydraulika?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2024/03/05 18:33 #2 przez
Ciężko wycenić taką pracę bez stwierdzenia jaka jest to kabina. Cena za montaż kabiny waha się w granicach od 350zł-1000zł. Do złożenia kabiny potrzebne są bardzo często dwie osoby. U Ciebie jest jeszcze demontaż i zlokalizowanie usterki. Taka praca to również doświadczenie zbierane latami. Często żeby wykonać usługę w 10 minut trzeba szkolić się kilka lat. Żyjemy w czasach gdzie wszystko podrożało do stawek, które musimy niestety zaakceptować. Twój problem polega na tym, że w wyniku Twojego "zaniedbania" została wyrządzona szkoda Twojemu sąsiadowi.
Majster prowadzący działalność gospodarczą ma koszty związane z jej prowadzeniem. Jest też człowiekiem dlatego sugeruję nieco pohandlować, a jeżeli się nie da, zażądać odpowiednio długiej gwarancji.
Z pewnością sam doświadczyłeś nie raz rozczarowania, kiedy nabyłeś coś tanio i okazało się, że trzeba to wyrzucić. "Tanio", nie znaczy nigdy "dobrze". Spróbuj znaleźć tu jakąś kontrofertę. Fachowcy z SSRW to nierzadko mistrzowie fachu glazurnictwa.
Pozdrawiam